luni, 14 februarie 2011

O alta revelatie

Eu cand n-am ce face, revelez, ca de gandit m-am lasat de cand mi-a zis Bibi acum cateva zile "... si ti-am zis sa nu mai gandesti singura, ca atunci faci prostii".
Cum stam eu cu cel mai minunat cadou primit anul asta, in mana (n-am mai avut asa ceva de vreo 15 ani, dar si cand o sa-i fac poza, o sa va convingeti ca am picat in cap, cand eram mica), ma lovi din dreapta un pitic si-avui revelatia:
Nu era luna mai potrivita pentru Valentin asta, ca mi-amintii de-o vorba veche "daca-i Februarie, se joaca frichi frichi pisicile".

9 comentarii:

Lillee spunea...

Se joaca frichi-frichi pisicile :)) Asta-i tare. Cred ca-i ziua indragostitilor la pisoi...ca oricum noi nu am sarbatorit-o niciodata. Si acum stau si ma intreb...oare despre ce cadou e vorba? Cand vii cu pozele?
-Lillee-

Invizibilul spunea...

Miauuuuuuuu !

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- crede-ma,nici nu iti trece prin cap,ce cadou am primit.Maine,sper.
Si da, pisicile fac frichi-frichi.
@invizibilul- e cel mai bun comentariu :))

Lillee spunea...

Uite ca deja a mieunat cineva p-aici :))
Poate se muta frichi-frichi-ul la tine pe blog

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- :)) nu se muta.Interzis.

Lillee spunea...

Interzis...hmmm. Si motanul meu doar ce a facut baie. Cum ii spun eu acum ca e interzis? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- pai,tocami ce am pozat o pisica (imi plac pisicile cu limba scoasa),poate aranjez ceva,pentru motanul tau,special.

Lillee spunea...

Ti-ar fi foarte recunoscator :))
Si mie imi plac pisicile cu limba scoasa !

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- :))