sâmbătă, 19 februarie 2011

Leapsa alandala

Adica-s intrebari, care nu prea se pun cot la cot si calcai la calcai, dar mi-a placut ce a scris Mihaela.
1-DACĂ AI FI O CARTE DE TAROT, CE AI FI ŞI DE CE?
Nu cred ca asta-i la tarot, dar mi-ar fi placut sa fiu craiul de ghinda (daca el reprezinta cartea de trefla si persoanele cu ochii verzi)
2-DACĂ AI FI O RELIGIE CARE AR FI ACEEA?
Islam sau crestinism la inceputuri.
3-DACĂ AI FI O MEDITAŢIE CARE E ACEEA?
Nu stiu, ceva legat de autocontrol.
4-DACĂ AI FI O POEZIE MISTICĂ PE CARE AI ALEGE-O?
Una nescrisa inca.
5-DACĂ AR FI SĂ FII UN SFÂNT/BUDDHA/RAV/FIGURĂ MITICĂ CINE AI FI ŞI DE CE?
Daca, daca, daca...Daca ar fi fost sa am posibilitatea sa aleg, niciunul.
6-DACĂ AI FI UN NUMĂR CARE TE-AR ÎNCÂNTA?
13, 13, 13- adjudecat.

7-DACĂ AI FI UN CÂNTEC SACRU CARE E ACELA?
Sacru? Pai, nu prea pot sa ma decid
unu, nu in varianta corurilor din biserici, dar cu mai mult suflet(asa simt eu)
BLANDUL  PASTOR - Teodora Paunescu Tuca
 



si al doilea, ce nu afce parte din categoria sacrelor,dar imi place


Florin Sasarman - Cu Iisus in celula
   


8-DACĂ VIAŢA TA AR ATÂRNA DE O PRACTICĂ/RUGĂCIUNE CE TREBUIE SĂ SE ÎMPLINEASCĂ RAPID, CE AI FACE?
Nu cred in ingrasarea porcului in ajun, asa ca m-as ruga ca de obicei, din suflet si in mine.



2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Abia astept sa vedem ce zice karma police care a "initiat" leapsa asta!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaela-o sa ma certe,sigur.