marți, 22 februarie 2011

Intrebare pentru toti utilizatorii Vodafone

Recunosc, ideea mi-a venit in urma schimbarii numarului de telefon( momentan cine doreste-mi poate lasa cate un mesaj vocal si pe celalalt).
Recunosc si ca mi-a venit greu sa fac pasul asta, de teama ca n-am sa-mi retin numarul. Nimica toata, l-am citit o data si-i retinut. Partea din mijloc e sfarsitul numarului de fix si iar am luat-o matematic, desi n-a fost niciodata punctul meu forte. Cand a trebuit sa-mi retin numarul de fix, mi-am dat seama ca suma primelor doua numere era rezultatul celui de al treilea, iar ce-l de al patrulea era rezultatul adunarii dintre numerele cinci si sase. Asa si-acum partea din mijloc e unul dintre rezultatele de mai sus, partea de sfarsit e la fel de simpla, al optulea adunat cu al doualea, imi da al zecelea.
V-am ametit si nici macar n-am zis ce va interesa.

V-ati intrebat vreodata daca va reprezinta vreo campanie, reclama, eticheta, etc.
Am o intrebare pentru toti utilizatorii de Vodafone.Va recunoasteti macar cu vreunul dintre personajele de mai jos?
Eu nu, dar am incercat.
Picture 2278

3 comentarii:

iculici spunea...

nu am primit nici un mesaj cu noul număr.
te întrebai dacă funcționează conexu' căscrisei un mesaj lunea trecută :)

PUP.
CU DRAG,
.

bibi spunea...

=)))am picat de pe scaun de ras:)))baaaaaa cum naibii??=))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- tiii si ce de mesaje ti-am trimis, dar am crezut ca n-ai timp.Acum m-azvarl in pat si daca il nimeresc si n-aterizez fortat,iti triit unul.
@bibi- no ase :P.Sincer, tu te recunosti pe desen? :))