duminică, 13 februarie 2011

Duminica egal poezie

Ia-ne Doamne orice perspectiva

Ia-ne Doamne orice perspectiva
Roza, tricolora, cum o fi,
Ia-ne si bomboana din coliva,
Dar reda-ne verbul a iubi.
 
C-am uitat sa ne iubim, parinte,
Si ne omoram noi intre noi
Da-ne saracia dinainte
Dar revarsa-ti dragostea spre noi!
 Nu ma bate, frate, nu mai da!
Uite cum se zbate luna-n tampla mea!
Nu ma bate, frate, ma omori!
Uite cum se zbate sangele-mi pe flori!
 
O ciozvarta de orgoliu-acolo,
Setea de putere-a oarecui
Ne-a-mbracat sperantele in doliu
Si ne-a dat sa fim ai nimanui!
 
Nu sunt lacrimi multe-n tara asta,
Noi am plans in noi, si-a fost mai greu,
Dar ma doare ca ne-a spart fereastra
Si ne vede-n lacrimi Dumnezeu!

Si-aici, daca n-ai cehf de citit.

3 comentarii:

mihaeladr spunea...

Mi se pareau cunoscute versurile. Noroc ca nu m-ai lasat sa ma chinui prea tare!

realbadpisy spunea...

aa m-ai bagt in ceata!! stai sa recitesc. pff! poeziile astea au fost o enigma mereu pt mine:D

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- :)
@realbadpisy- si pentru mine :)