joi, 17 februarie 2011

Dintre ieri si azi, il prefer pe maine

Ieri au fost antenisti la sindacobenzinar, din nou.
Tot ieri scosei la suprafata bunatatea din mine si le spusei ca locuieste mama lui Stefan cel Mare la adresa respectiva. Nuuu, ca nu m-a apucat bunatatea fata de sindacobenzinar si nici nu m-am dat cu pandarii, dar ma enerveaza  insistentele unora.Si tot ieri mi-am amintit de o poza facuta de curand, dintr-un alt unghi:

 Picture 560
Musai sa fac curatenie prin poze, sa le gasesc si pe celelalte.
Azi m-am trezit in acelasi discutii: poluare, nepoluare, poluare, nepoluare, bubuim, respriam, traim? Si-ntre poza, ce-am facut-o acum vreo ora
Picture 2132
si cea de-acum cateva saptamani
Picture 691
o prefer p-a doua.
Adica, intre civilizatie si gangurit de cartite si guzgani, prefer ciripitul ciorilor.

2 comentarii:

bibi spunea...

a murit Mariana veveritaaaaaa:((((a dat unu cu masina peste ea:((i-am gasit corpul neinsufletit pe la violeta pe la poarta e si akm acolo cred:(urat

p.s:desii nu mai comunicam asa mult k nu ne mai nimerim....blogu ti-l citesc in fiekre zi>:D<

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- n-are cum...maine verific,dar cred ca e una dintre cele de la Violeta.Nuuuuuuuuuuuu,Mariana n-are cum,ca alunele dispar inca...aaa,da am inca alune.
>:D<