vineri, 4 februarie 2011

Cine n-are batrani isteti, sa faca rost urgent

De curand am asistat la mai multe discutii, intre oameni trecuti de mult de a doua tinerete. Pentru nimic in  lume, n-as rata discutiile astea. Sunt atat de amuzante, daca stii cum sa participi la ele. Erau mai multe, despre care vroiam sa va spun, dar momentan mi-amintesc doar una. Intr-un grup de flacai mandri si fete si mai mandre, toti cu varste intre 65 si 75 de ani, la un moment dat se trezesc vorbind doua dintre ele, despre doua batranele de 30 de ani, una cu fusta scurta si alta cu pantaloni mulati (daca n-aveti nervii tari si nu stati bine cu inima, incercati sa va feriti, cand zariti asemenea specimene). Ce spuneau, na-re rost sa mai insir, ca va dati seama si singuri, oricum era ceva asemanator a ceea ce am auzit si acum vreo 28 de ani "cum sa te imbraci cu rochita aia si ce sa cauti tu pe scena? Numai... sunt artiste". N-asisti la discutie, nu-i nimic amuzant, in insiruirea cuvintelor mele, dar raspunsul unuia, sper sa va amuze."Mai terminati o data cu cleveteala. Gata, s-a dus vremea voastra sau ati uitat, cand si voi faceati la fel? S-arate, daca au ce si, daca n-au ce, sa arate pielea macar, ca-i mult mai neteda, decat a voastra".
Iubesc batranii isteti si nimeni nu-mi poate schimba parerea, despre ei.

Niciun comentariu: