luni, 17 ianuarie 2011

Unii si reteaua mobila

Printre care ma numar si eu, dar intamplandu-se si altora, ne-am amuzat impreuna.
Intr-o zi oarecare, saptamana trecuta, ma apostrofa cineva ca m-a sunat aproape toata ziua si-a sunat numai ocupat si-altcineva imi zise, ca-mi trimise mesaj si n-am raspuns. Daca eu mi-am atins telefonul doar cand l-am introdus si la scos din buzunar, dar in rest n-am vorbit cu nimeni, m-am gandit ca-i ceva necurat la mijloc. Dupa doua zile, la ora 23:56 primii un sms "buna dimineata...!Serviciu usor, uite bancul de azi" si ma gandii ca sigur expeditorul doarme la ora aia si n-avea rost sa-l deranjez, dar clar Vodafonele e pus pe sotii, ca vazui detaliile mesajului, ce fu trimis cu doua zile-n urma, undeva la 8 dimineata.
Sambata imi demonstra telefonul, ca-i capabil sa primeasca 100 de mesaje, intr-un timp foarte scurt. O suta de mesaje acumulate intr-o saptamana. Mesaje, prin care mi se raspundea la dilemele avute la inceputul saptamanii, mesaje de amor (alooo, Vodafonele imi distrusesi relatia cu furnizorul de bancuri- sincer, nu facu asta, ca furnizorul de bancuri e printre putinii prieteni, ce vreau sa-i detin, dar cum ar suna o plangere d-asta?), mesaje ce asteptau raspuns urgent, mesaje prin care oamenii-mi spuneau, ca n-au inteles mesajele mele precedente, mesaje ce m-au amuzat. Doar nu era sa-ncep sa plang? Faptul era deja consumat, nu fusese nimic legat de viata si moarte, nu-mi periclitasera niciun plan de spargere, asa ca printre franturi de ras, dadui si explicatia si-atunci surpiza. Credeati ca Vodafonele se juca doar cu mine? Nuuuu, gresit, ca-ncepura sa-mi zica pe rand:
- si eu m-am luat de un amic, ca nu mi-a zis nimic de Sf. Ion si nu l-am crezut, cand a zis ca mi-a dat mesaj si am primit mesajul ieri. Nu unul, ci trei la fel.
- eu l-am intrebat pe tata, daca a luat paine, n-am primit raspuns, cand sunam suna numai ocupat si-am luat si eu paine.A primit mesajul aseara.
- nevasta-mea mi-a zis sa ma duc s-o iau cu doua ore mai devreme. M-am trezit cu ea acasa cu nervii aferenti, bine ca nu m-a prins in alte ipostaze. Acum cateva ore am primit mesajul.

Niciun comentariu: