marți, 25 ianuarie 2011

Reluare

Din motive personale, acum cateva zile, am fost nevoita sa-mi petrec peste 30 de ore la orizontala cu piciorul in multe alte pozitii. Ce sa faci in 30 de ore petrecute in asemena pozitite? Ce sa faci, cand din 30 de ore somnul a poposit doar doua?
Am incercat cu o carte, am incercat cu multe altele, dar nicio sansa, asta mic dadea semnale tot timpul, pana cand am ales sa butonez telecomanda, ca si asa-mi spun oamenii "mai uite-te si tu la tv, bla, bla, bla".M-am uitat simultan la cateva filme, pe care le mai vazusem deja, apoi m-am uitat la altele, in trei dintre ele ma distra cate un element:
- intr-unul aparea o scrisoare pe masa, apoi fara ca cineva sa o miste era pe fotoliu.
- intr-altul, dupa ce intra individul (omul rau), in camre, incuie usa, de vreo cateva ori si puse si-un lacat. Peste cateva minute, cand iesi nici urma de lacat, incuietori sua alte cele (si nu era SF)
- intr-altul, ceasul era cand la stanga, cand la dreapta, iar la stanga, iar la dreapta, fara ca omul sa se miste din locul respectiv.
Alegeam filmele in momentele de luciditate, dar n-a ramas canal nevizionat, macr cateva secunde.
Cu vreo cateva minute inainte ca piciorul meu sa-mi zica "poposim la orizontala azi si o parte din maine" vizitai o bunica si-n timp ce fiica ei o cauta imi zise "nu-i de gasit, dar la ea la tv canta Fuego" . Mare chestie si la mine canta acum Doru Tufis  aceiasi melodie (si nu-i aia de la muzica de Marti) de vreo ora. Da, mare chestie, aflai dupa, ce canta, Mos Craciun cu plete dalbe. Credeti ca a fost singurul? Nu, aproape de miezul noptii am gasit colinde si traditii de sarbatori, emisiuni reluate din 2007, urari din epoca de piatra, declaratii in direct la emisiuni in reluare, desi persoanele respective, deja au a saipistea relatie de la savarsirea declaratiei pana in zilele noastre.
Unde mai pui, ca unul dintre programele la care-am prvit in noaptea de revelion, cred ca-i blocat de atunci, de cand am adormit eu uitandu-ma, numai cu o masa de biliard.
Uite cu ce-mi pierdui eu timpul si sper sa fie ultima oara:
Picture 1517

Niciun comentariu: