miercuri, 5 ianuarie 2011

Intreb si eu, nu dau cu nimic

Parca, daca-i frig afara si mintea mea zboara mai repede.
De cinci zile o tin numai in versuri de manelisti si idei trasnite si-mi veni una azi, cand am zarit intr-un microbuz, printre icoane, un autocolant d-ala cu Zu (pacat ca n-am avut cardul in telefon, ca nu m-a lasat sa-i fac poza cu aparatul. Si mai am de recuperat, tot din lipsa cardului, niste poze de la Militia Judeteana, dar p-astea le rezolv zilele astea). Eu n-ascult Zu din motive personale, am mai zis-o, stiu, dar fiindca n-am avut ce face, m-am apucat de citit ce scria si-mi veni o idee asa, daca mi-as fi lipit anuntul ala pe fund, i-as fi surprins si-as fi luat un premiu?

Un comentariu:

iculici spunea...

=))
luai premiul dacă te sunau. adică, era cu tragere la sorți :))

PUP.
CU DRAG,
.