sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Concluzii, dupa cateva minute nedormite

Cateodata, cand nebunul de noapte actioneaza, (ca nu mai poate fi denumit nebunul de la miezul noptii, tinand cont ca suna dimineata la 3, la 4, la 5 si vazui ca m-a ratat ieri, ziua si probabil o fi dezamagit), ma trezesc, dar nu-i doar vina lui, ca si eu, daca nu m-as culca dupa ora gainilor, as dormi dusa, exact ca-n momentul de fata, cand am la activ doua ore de somn (cea mai lunga fraza posibila, fara nicio noima, asa ca am sa scriu una noua).
Deci, cateodata, datorita motivelor de mai sus, ma trezesc si-am mai multe posibilitati, la alegere:
- sa deschid pc-ul, dar asta inseamna si deplasare, ceea ce pica din start
- sa intind mana, cat s-ajung la ochelari si sa citesc geografia tatei, pe care, dac-am s-o mai citesc de doua ori am sa stiu unde-s situate toate semnele de punctuatie
- sa iau cartea de poezii, dar deja vorbesc numai in versuri
- sa iau Duelul Mintii, ceea ce nu-i indicat la orele-n care am creierul aerisit, d-apoi la vreme de noapte
- sa iau Soaptele ingerilor si poemele nemuririi, ceea ce se-ntampla mai des
- sa termin Clipa lui Sararu, ar cam fi cazul, c-am inceput-o pe 29 luna trecuta si nu prea m-am ocupat de e- sa iau culegerea de romante si cantece folclorice, ceea ce nu e indicat, sa nu incep sa urlu, precum un lup, lihnit de foame,  la omul d epe Luna
sau sa pun mana pe telecomanda, ceea ce fac, cand vreau s-adorm imediat.
Si-aici vroiam s-ajung. Ma trezii de curand, intr-o noapte d-asta si butonand (o fi corect zapand, dar nu-mi place) gasii tot felul de reluari cu diversi zbuciumati, ce dezbateau problema elicopterului si ma gandii eu asa, inainte sa adorm: de ce nimeni nu recunoaste, ca, dac-ar fi fost in locul plimbaretului ar fi procedat la fel?
Nu, ca l-as admira eu pe el, drept dovada ca am vrut sa-i spal hainele unui calusar papusel (daca e baiat poate fi papusel?) si cand i-am dat si palaria jos si-am vazut ca seamana cu el, nu l-am mai imbracat, l-am lasat asa, in fustita doar si l-am ascuns.
Si mai vazui acum vreo doua seri, pentru vreo trei minute, niste lupte d-alea aprige, cu ruperi de masa, aruncari din ring, dar intre femei si ma gandii asa, curajos e omul, de are o iubita d-asta.
Si, cand le vazui si hainele sclipicioase, mi-am dat seama ca a ajuns paietismul pitiponcesc si-n sporturile dure.
P.S- ma gandesc, ca poate nebunul isi da seama, ca-s mai nebuna, decat el, daca noapte ii raspund de fiecare data, dar nicio sansa, dupa ce citesc vreo 20 de minute si ma uit la telefon el e tot acolo si daca se-ntrerupe, revine iar.

Niciun comentariu: