marți, 14 decembrie 2010

Poate ca trebuia sa ma nasc la Pol

Ma angajez la meteo sau nu, c-as fi singura ce nimereste.
Eu v-am spus ca ieri Blondul nu s-a mai uitat inapoi cum trebuie.
Picture 957
Ningeeeeeeeeeee. Zece minute de pauza si apoi toata zapada e a mea.
Iarna-i cel mai frumos anotimp.Iarna induce multa lume in eroare. Iarna femeile ascund, ceea ce vara nu pot face. Iarna oamenii par blanzi.
Iarna asta s-au intors caprioarele si n-am sa ma las, pana nu le vad. Poate ca or sa vina ca altadata, pana langa casa.
Poate ca trebuia sa ma nasc la Pol.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate , este foarte frumos iarna , superb , insa e frig si alunecus pe strazi.In rest , trebuie sa ai suflet de copil zilele astea.

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- il am,mereu il am si sper sa nu-l pierd.
>:D<