duminică, 19 decembrie 2010

Oamenii mari , de buna seama , sunt nemaipomenit de ciudati

"Si mi-e drag sa ma uit noaptea sa ascult stelele . E ca si cum as asculta cinci sute de milioane de clopotei ... 
Stelele nu sunt la fel pentru toti oamenii. Pentru unii, cei care calatoresc, stelele sunt calauze. Pentru altii, sunt numai niste luminite. Savantii vad în ele doar probleme. Pentru businessmanul meu, erau bucati de aur. Însa toate stelele acestea nu au grai... Numai pentru tine stelele vor fi ca pentru nimeni altul...
Tu singur vei avea, tu singur, stele care stiu sa râda!"
Iubesc noapte, ador Luna si-ntr-o alta viata am sa ma nasc la Pol. 

IOAN GYURI PASCU - Tine Tu Luna
 
 

Cristian Vasile - Intr-o noapte cu luna (Tango)
   

Picture 1222
Si-mi place, cand pe cer sunt amandoua, si Soarele si Luna. Eu nu fac fotografii, fac poze, dar imi place, cand in stanga-i Luna si-n dreapta Soarele, fara sa ma misc din loc, doar cu o simpla rotatie. Le fac pentru mine, nu pentru altii.
Picture 1204
Picture 1206

Un comentariu:

iculici spunea...

:)

APROAPE TOATĂ. :)

PUP.