luni, 13 decembrie 2010

Nu-i pentru cine se pregateste

Ma puse dracu' m-am apucat singura si nesilita de nimeni, de votat oameni, participanti la concursuri si-am asteptat sa vad bucuria, pe chipul omului (nu ca as fi putut vedea.Atat timp, cat nu te vezi cu omul respectiv, nu vezi, nu?). Si-am asteptat, si-am asteptat si-am si uitat ca s-a sfarsit concursul. Bucuria in sufletul omului, nu stiu daca s-a produs, dar eu pentru un simplu vot, am castigat o palarie:

Picture 948
Si dupa ce va amuzati, ganditi-va ca ma asteptam sa primesc un joben mare, pe care sa scrie si mai mare vreun nume de marca de bere, dar p-asta chiar am s-o port.
Oare cum i-ar sta participantului cu palaria asta? Daca n-o fi castigat nimic, m-ar lasa inima sa-i trimit fistichia de mai sus, dara daca nu s-o asorta cu ochii?!

2 comentarii:

iculici spunea...

I-AR STA ... "DELICIOS" :)
"SUNT CONVINSĂ"
HE-HE

:)
PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- :)) doar presupun.Poate ma joc cu o fotografie si vad ce iese =))