luni, 13 decembrie 2010

Mare Blond priveste inainte

In fiecare dimineata, cand trezirea-n cort se da inainte de Desteapta-te romane (unii stiu de ce) mi-arunc ochii pe geam si, daca nu apuca sa-i ia Calu, vad ceva cam asa:
Picture 809
apoi, cateodata am impresia ca a luat padurea foc:

Picture 452
dar stiu ca-i doar o joaca a Blondului:
Picture 450
si zilnic mi-amintesc, ce spun meteorologii
Picture 449
Picture 448
si cateodata pe la amiaza ma gandesc, ca poate azi au dreptate
Picture 701
Picture 710
si totusi cauza-i mereu aceiasi. Nu ei sunt vinovati, ci Blondul ca se uita zilnic inapoi:
Picture 872
Doar ca azi s-a uitat doar un pic
Picture 900
poate maine vad totusi alb. Alb mult, nu doar trei fulgi, ca astazi.

2 comentarii:

Dara spunea...

Sunt senzationale fotografiile tale! Nici nu ai spune ca sunt din decembrie!

Fetita Junglei13 spunea...

@Dara- merci.Asta vad eu zilnic.Doar pozez, restul e natura.De la serviciu,am cateodata niste privelisti,de iti vine sa plangi de bucurie,doar ca nu le pot poza mereu.