miercuri, 15 decembrie 2010

Intrebari si raspunsuri

Eu n-as scrie asta, dar nu ma pot abtine.
cum arati- depinde de unde ma privesti si ce trebuie sa arat
www.irina loghin amvenit sa cint iara cintec- sa cante, zic
cuca macai pret apa potabila- 2 ron/ mc,cand e, cand nu e, fiecare dupa posibilitati, dar de la Dumnezeu, logic e gratis.
unde lucreaza Alisa Toma- la Militie, dar canta fain
cafeluta lui Costache- eu am mierea lui Costache, de cafeluta n-am auzit. E buna?
cum o cheama pe fetita junglei- de obicei nu o cheama, o striga. Si cand o striga, o fac in mai multe moduri, de tenor, soprana, bariton, dar niciodata pe nume.
7 propozitii de Craciun- a naibii anatomie:
1. Ninge Sambata viitoare.
2. Cineva a uitat sa se rada acum cateva mii de ani
3.Trebuie sa fac curat in culcusul renilor
4. Daca nu mai am fan, am sa le dau jaratec, ca si calului lui Fat Frumos
5.Rosu e culoarea mea preferata acum
6. Mima, cadourile si mesajele stas sunt cei mai buni prieteni ai  mei
7 HRUSCA
cum ii arat lu fetita junglei ca tin la ea- nu-i arata, simte ea 
ce sa-i cant lu' fetita junglei- cantece de leagan
cum o imbratisez pe fetita junglei- ridici bratele la nivelul umerilor, departezi apoi bratul stang, cu o miscare lenta si suava, apoi aceiasi operatiune o vei face si cu bratul drept. Acum, mare noroc ai, daca mai apuci sa imbratisezi pe cineva.
Si castigator este:
sa trimiti pe bianca pana la mine diseara dezbracata- jur, ca, daca imi trimiti o adresa, tie iti voi trimite un premiu. 

2 comentarii:

bibi spunea...

=))))de ce ma vrea asta dezbracata???:))lesin ma jur k rad de mor

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- la asta m-am gandit.De ce pana lui MIRC o vrea ala pe Bibi nud :))