duminică, 12 decembrie 2010

Intrebari si raspunsuri

Ei s-au intrebat, eu sper ca le-am raspuns:

Mult imi place cum arati-  si mie
in gura presei 26 iunie 2009- si-n presa gurii poate sa fie,ca oricum nu stiu
cat traiesc gainile- pana ajung friptura
mosmoande- :(( am mancat anul asta din milostivirea unora,dar vroiam sa-i trimit si iculicei si nu gasesc nicaieri
pune-i intrebari lu' fetita junglei- astept,ai sa primesti raspunsuri cu singuranta
multi nu prea stiu,putini recunosc si niciunul nu vede- grav. Sa mearga la un oftalmolog.
tarani moderni- din belsug.Nu am timp sa ti-i enumar, dar am sa caut poze.
propozitii despre iarna- Fantastic,iarna ninge.
ti-mintesti nevasta mea,cand ne era viata mai grea- nu
si tu Brutus- si el, dezamagire totala.
azi ai zambit- prpozitie afirmativa, dar daca vroiai sa fie interogare:da, am si ras.
muzica usoara 2010 ori o doaman prea voinica- hotaraste-te, ori vrei usoara,ori vrei voinica,ca sa stiu ce iti ofer.
jocul de-a cine esti- viata, mima si bineinteles combinatia dintre cele doua.
unde gasesc planta rodul pamantului- in padure, in Mai-Iunie :)
melodia Maria Cornescu- cum poate mama sa isi dea copilul- melodia e asta, dar aia nu e mama.
ce ti-ai dori sa-ti aduca Mos Craciun- Mosule, tu esti? Mi-ai scris? Moaaaamaaaaa, adu-mi-l doua minute pe Mos Gerila, pentru ca o data cu e l se vor intoarce si altii.
compunere primii fulgi de nes- mi-au picat pe fes...Astea erau versuri, scuze. Pana la momentul actual n-am vazut, decat fulgi de pasari, fulgi de porumb, fasole, cartofi si nea.Nea, nu nes.
expresia pune pe caprarii- sorteaza
Ursula Zybura- despre vise- dcn, despre vise, nimic.
perverse pe Targul Ocna- si prostie pe suprafata pamantului
ce mai face Maria Cornescu,nimic nou legat de san ei- nu stiu, dar cand o vad, ii zic c-ai intrebat de ea.Despre sanii ei, nici atat nu stiu, zau.
revelion Cuca Macaii- vine Revelionul?! Cand? n-a fost sfarsitul  lumii? Si revelionul asta, n-a fost si anul trecut?!
cum sa fiu ca fetita junglei- n-ar fi mai bine, sa fii tu? Zic si eu, nu dau cu parul, dar originalitatea e mai importanta.
cum stii ca esti frumoasa- nu te uiti in oglinda
reteta cozonac a lu' Maria Lataretu (5 cautatori)- n-o stiu, dar stiu secretul retetei de coliva, a mamei. O stiu d el a 14 ani, daca te intereseaza, ma anunti.
fetita nu ma dau pe cinci baieti- nici eu :)
fai nevasta stai cuminte, stai in banca ta- pot sa stau in banca a patra, randul de la geam? Am ridicat doua degete, n-am intrebat aiurea.
esti cheia sol- pe bune?! Si eu care credeam, ca Re...a
vreau sa-i transmit un mesaj lui fetita junglei- baga, astept. M-as fi bucuart si mai mult daca scriai fetitului junglei.
ingerasul de la parau- e ruda cu cel de pe umar
Romica Puceanu- un tigan avea o casa- doua, trei, cinci, in zilele noastre
zimi anul si  luna nasterii sati spun cine esti- nu vreau, ca stiu cine sunt
foto cu Lucica Boboc - n-am, dar imi place cum canta
jocuri cum arati astazi- mai batrana, decat ieri si mai tanara, decat maine
de unde cumpar prajituri fetita- de la cofetarie?! Cred ca nu mai vrei baietel,c a nimereai sa mananci numai :)
poze cu oameni care ne arata degetul din mijloc- mi-a placut enorm descrierea. Oameni care arata degetul din mijloc. Daca ma stradui gasesc cateva, dar de ce vrei? Vrei sa vezi diametrul?
fetia cu calu- daca adaug niste litere, imi iese fetita cu Calu, eu sunt :)
si inca o data de mai multe ori, ludiu. N-am crezut niciodata, ca lumea va cauta asa ceva.



2 comentarii:

Ştefan Dobre spunea...

Am râs până am scos pârţuri pe gură :))))

Fetita Junglei13 spunea...

@HCM- grav.Eu am ras,de mi-am luat la bataie gainile.