sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ia de priveste, ca-i gratis

Nu retin bine, dar cred ca in momentul in care doream o injuratura originala, m-a descoperit Culian pe mine si apoi si eu pe el.
Acum cateva zile, am primit un comentariu, prin care eram rugata sa fac o schimbare si-am primit bilete gratuite la FILME ONLINE GRATIS si asta nu e tot, poti gasi chiar filme online 2010 subtitrate. Nu doar ca le-am primit, dar le si folosesc si pentru ca gusturile nu se discuta, va spun doar despre cateva, care mi-au placut:
Primul si cel mai cel dintre toate fiind si principalul motiv, pentru care am trecut apoi la cercetarea in amanunt a site-ului a fost si este BD. De altfel, dintre cele romanesti, imi plac toate, dar BD-ul si Ion Blestemul Pamantului sunt preferatele. Sper sa apara si Morometii.
De la animatie, mi-au placut : Cartea Junglei 2 si The Lion King 3
Si multe altele din celelate categorii: Dance with Me, Insider si Che Guerilla sunt doar unele dintre ele.
Gasesti filme de sezon, filme indiene , filme pentru mame, filme pentru tati, filme pentru toata familia , filme de mentinut tanar si fara riduri.
Si cum stam asa relaxata, dupa vizionarea unui film, m-am gandit sa cotrobai prin site-ul lor, p-acolo, ca doar n-or avea diode, lampi si alte lite si firicele, sa ma trezesc cumva mai creata decat Valderama. N-am gasit-o pe Arabella, ca sa-i pot fura inelul, dar in schimb am gasit un concurs si mi-a fulgerat mie rapid prin minte (a fost un ultim fulger, inainte de sosorea zapezii cred), sa particip si eu, ce pot pati? Daca n-o sa castig eu, or sa castige altii, ca si eu am votat pe cineva, acum putina vreme la un concurs, imi pare rau, ca n-a castigat, dar eu am primit o palarie :)) si ma gandesc, ca la vara e numai buna sa pot sta la soare si sa pot privi filmele linistita.

2 comentarii:

viorica abbu spunea...

sarumana pentru link...ai facut o fapta buna...!!!

multumesc si pentru vizita,mi-a placut sinceritatea ta vis a vis de atatea sabloane ..!

Fetita Junglei13 spunea...

@abbu viorica- sa fii sanatoasa.Parerea mea e aceea si nimeni nu mi-o poate schimba.Stiu ce am vazut cu proprii ochi si cu inima.











2