vineri, 24 decembrie 2010

Hai, sanatate!

Daca mi-as pune mintea la treaba, sigur Guliverul cazat ar inventa ceva frumos, nu ca mass-ul, de l-am primit acum cateva zile si nu ca mesajul, de l-am primit acum vreo jumatate de ora (daca pana Duminica,nu-si divulga identitatea, o sa-l vedeti p-aici).
Momentan, doar mass-ul: Ahoo Ahoo copii şi fraţi, Ochii din calculator nu-i luaţi, Pe messenger să intraţi, La prieteni să uraţi: La mulţi ani cu bucurie! Şi un BUZZ să îmi daţi mie, Sau ignore să-mi daţi din prima, Că n-am făcut bine rima, Ia ieşiţi din invizibil, Că doar eu sunt disponibil, Şi nu mai staţi voi cu BUSY, că n-ai treabă ai iluzii, Nu mai fi tu şmecher mare, Că ai status cu emoticoane, De imagini ce să zic... Parca-i fi un mare VIP, Cu DND nu mă lua, Că mă doare undeva, Dacă ţi-a plăcut mesajul nu îţi scărpina obrazul, Dă-l şi tu în continuare, Că doar ai o lista mare!! 
Dar niciodata n-am inteles mesajele astea, urarea mea-i stas, de cand ma stiu:
va doresc voua, exact ce-mi doriti voi mie. Simplu, scurt si sincer.
Hai, sanatate! (n-are pret, credeti-ma).
scrisoare catre mos craciun
 
 

4 comentarii:

Dara spunea...

E cea mai buna urare. Tatal meu obisnuia sa o spuna.
Asadar, iti doresc multa sanatate si un an nou cu bucurii :)

Anonim spunea...

Fie ca sarbatoarea sfanta a Craciunului sa va umple casa de dragoste, lumina, fericire si liniste sufleteasca!

mihaeladr spunea...

Eu am alta urare: Craciunul sa fie asa cum il doresti! (nu cum ti-l doresc eu).

Unknown spunea...

Craciun fericit draga mea. Sa fie unul plin de bucurii si impliniri