vineri, 17 decembrie 2010

Doua de la lume

Una, de azi:
- Zici tu, ca e d-aia?
-Pai, nu vezi cum sta?
Dupa cateva secunde:
-Nu e mai, nu vezi ca-i grasa. E femeie serioasa.
Atat si nimic mai mult, ca n-am mai putut de ras si mi-am dat seama ca, daca as fi dat si eu geaca jos, probabil unii ar fi fugit de mult.
Alta, de acum vreo saptamana:
- Ti-amintesti cizmele alea, de le-am luat eu? Nu le-am purtat decat o data. Ti le dau tie.
- Dar de ce? Mie-mi place cum iti sta.
- Pai, mi-a zis mie cineva, ca-s cizme de curva.Ti le-am adus tie.
Atat.

8 comentarii:

iculici spunea...

"- Pai, mi-a zis mie cineva, ca-s cizme de curva.Ti le-am adus tie." <---- MAXIIM !!!

=))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- zi-mi tu,nu-ti vine s-o iei la pupaturi,de drag?
Sa fii cuminte :P

Brutacu Hector spunea...

Aceeasi parere o am si eu... ca daca vrei sa faci trafic pentru ca altii sa faca bani de pe urma ta , da click pe link-ul duduii . =)))
A trecut intai pe la mine.La mine a intrat direct in spam.

Tanti Alice, cam de cati bani ai nevoie? Poate facem o cheta...
Cu siguranta nu faci bani din scris procedand astfel. Eu te sfatuiesc sa te angajezi la o croitorie sau la o fabrica de paine. Ai mai mari sanse acolo. Nu mai spama aiurea !

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- merci,ma intrebam unde a ajuns,ca nu-mi mai aparea la moderare.Am rezolvat,mai am ca ea,nici n-am intrat,ca eu nu scriu,eu aberez si nici bani,n-am de gand sa fac din aberatii.

Brutacu Hector spunea...

:))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- razi,ca face bine,dar sa te amuzi si mai mult,intr-o vreme,pe cand eu nu aberam ca FJ13,dar iti studiam elucubratiile,ma semnam cu Alice si-acum ma intrebam"oare ce am facut,atunci si de ce abia acum riposteaza?".Abia apoi am descoperit si despre care Alice era vorba.Sunt minunata,stiu.

Hector Brutacu spunea...

:D Asa ha ?

iculici spunea...

:))
alice din țara minunilor :)

PUP.