vineri, 17 decembrie 2010

Cum?

Cum ma faci pe mine sa plang?
Simplu,nu trebuie mult efort, dar e musai sa fie suflet.
Si-n timp ce eu plang, amuzi si doamnele de la Posta Romana:

Picture 1169
Acum, alta e beleau, ca ma oprii din plans, dar nu gasesc explicatie faptului ca acelasi cadoo de valoare inestimabila il planuiam si eu :))
Multumesc din suflet fata cu fete.
Depui efort sa te deplasezi la chioscul de ziare, in niste dimineti geroase.Multumesc din acelasi suflet.
Cum incerci sa ma faci sa rad, atunci cand lacrimile nu se vad, dar stii sigur ca inca le mai am?
Simplu, mi-amintesti de intrebuintarea unui lucru si-mi faci si-o demonstratie, a ceea ce era candva.
Aici,mi-am distrus telefonul, acum cateva seri, cand am evoluat la bara (pentru antifanul meu,care n-ar scrie in veci asa ceva si pe care nu stiu, ce-l retine p-aici: bara= un fel de paralela d-aia la care evolua Nadia):
Picture 1103
Cum ma faci sa te consider tampit/a si sa cred ca nu stii sa faci glume?
Picture 1175
Sunt multe cum-uri si-s greu de depistat, de catre altii.

3 comentarii:

iculici spunea...

:))
clar, alienii!!!

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- acum mi-a bubuit capul altceva,sper sa apuc inaintea ta :))

iculici spunea...

păi, bietele poștărițe ... toată ziua stau serioase, amărâte și vai de capul lor ...
le mai trebe câte un șoc de genul ăsta din când în când ... :)

PUP.