duminică, 5 decembrie 2010

Culmea nesimtirii

Sa ai o perioada meseria de amanta, sa pleci linistita cu o suma de bani, din incasarile firmei, celui ce te intretinea  si sa te prezinti la inmormantarea examantului, impreuna cu mamica si taticul, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
Culmea bunului simt: sa fii invitata frumos, sa parasesti incinta, si nu in suturi.
Culmea culmilor nesimtirii: sa n-o faci
Culmea nerabdarii: sa nu mai astepti explicatiile mamicii si ale taticului si-i sa-i expediezi fortat.
Culmea nesimtirii doi: sa revii in tara, dupa 20 de ani, din varii motive, sa te urci intr-o masina, unde din motive de sanatate, proprietarul statea in spate si sa-l intrebi "dar tu cine esti?Da-te jos", iar la aflarea raspunsului sa spui "si eu de ce nu te cunosc?!"
Culmea bunului simt: nicio problema, cobor daca e nevoie.
P.S- stiu ca examantul merita multe, dar nu despre asta vorm\beam acum.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hmm , ce mi ar placea sa ne spui povestea asa cum a fost , dar cu mi multe amanunte, cred ca a fost ...hmm delicioasa:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- am sa intru pe mess si am sa iti spun.