miercuri, 15 decembrie 2010

Cu cat e luminat, cu atat mi se pare mai rece

Picture 1110
Poate-mi spune si mie cineva, de unde vine mandria asta prosteasca, de a impodobi cat mai mult afara si prea putin in suflet.
Eu, de cand eram mai mica, faceam tot felul de coronite si sanii si mosi si mi-i puneam prin curte, ca nu puteam impodobi bradul din fata casei, de frica oamenilor. Si nu era la moda si oamenii radeau de creatiile mele.
 Acum sunt la moda tot felul de chestii cumparate, dar eu tot p-ale mele le prefer si oamenii tot rad, dar nici ca-mi pasa.
Si-am mai observat ceva, de cand cu plimbarea de o jumatate de ora, in fiecare seara, daca vecinul are mosi cu Luna, peste doua seri va avea si celalalt, c-asa-i in viata, intotdeauna iarba e mai verde, in curtea vecinului.

Un comentariu:

mihaeladr spunea...

Trebuie sa vada vecinii ce are!