joi, 23 decembrie 2010

Cine nu e gata

Il iau cu lopata...Da', de unde, ca doar nu oi face eu pentru altul.
Tot Darias (care intre noi fie vorba, a fost atinsa de sindromul intrebarita) vrea sa afle, daca,cum si in ce stadiu al pregatirilor sunt.
Pentru ca eu percep sarbatorile altfel, pot spune ca da si nu :)

Pentru ca nu vad scopul, pentru care ar trebui sa fac mii de feluri de mancare, pe care doar sa le infruntesc sau sa ma laud, da, sunt pregatita, mai putin una bucata prajitura, pe care am s-o termin maine, ca nu se stie ce pofte ne sosesc poimaine si doar nu m-oi apuca de batut biscuitii in plina zi de bunatate.
Pentru ca nu beau alt suc, decat beau de obicei, pentru ca nu trebuie sa colorez tuica sau sa decolorez vinul, pentru ca nu e musai, sa-mi impodobesc pleata doar de sarbatori, pentru ca sarea are acelasi gust, da, sunt pregatita.
Pentru ca bradul e mic, mic, mic, iar imaginatia mea mare, mare, mare, pregatit si restul.
Pentru ca nu inteleg nebunia asta, hai sa-ti spun detalii despre azi si despre maine. Dimineata de azi, ca si cea de maine, ca si cea de ieri, ca si cea de acum o saptamana, de altfel, a inceput cu liniste , fum, lumina si tamaie. Singura schimbare, c-a trebuit sa ma deplasez prin urbe si-atunci a inceput calvarul. Norocul meu, c-am petrecut 3 ore intr-un loc inchis si-apoi am avut nevoie de doar 15 minute s-ajung direct in autobuz. Mancat, seviciu, cantat, mancat iar si-acum p-aici.
Maine, deosebirea e c-au sa apara si buna diminetii. Cei drept, cred c-am sa fac eu drumul meu deja si ei n-or sa ajunga, nu se mai trezesc din somn cum o faceam noi, candva, de eram deja adunati la ora 5:30, fiecare cu traista lui, special confectionata.Apoi?! Acelasi program, de liber ales (si poate oi face si prajitura aia).Seara trebuie sa ciopartesc o doamna. Nu, sa nu-ntelegi, ca purcelei ii zic doamna, nu, trebuie ca parul unei doamne sa ajunga la nivelul 3 (eu inca mai sper s-o hipnotizez si sa-i ramana pleata pana la umeri, ca acum).
Deci sunt pregatita? Sunt, pentru ca simt ca-s pregatita sufleteste si nimicurile astea ma ocolesc.
De ce nu-s pregatita? Pentru ca pana Sambata trebuie sa invat 7 cantece si eu i-ascult pe Tudor Gheorghe (melodia asta) si Cristian Vasile (asta) in loc sa prind macar un vers, un acord, o ceva (ma tot uit dup-o octava, dar n-o zaresc deloc).