luni, 6 decembrie 2010

Bre Mosule

Nici anul acesta nu mi-ai adus, ce ti-am cerut, precum nu-mi aduci de cativa ani, dar poate celalalt mi-aduce.
Mosule vreau zapada, mi-o aduci?
Si sper ca i-ai adus celui sau celei, de a cautat jocul acesta "jocuri s-al bat mar pe mos nicolaie", cat mai multe bete. Sper ca l-ai batut tu, pruna.
Iara tu, Mos Craciune, sa stii ca unii cauta "poezii haioase recente cu mos craciun 2010-2011".
Oricum nu mai cred in voi.
Am crezut pana acum cateva zile, dar de atunci m-am schimbat.
LE- pentru ca in timp ce scriam sau dupa ce am scris,nu stiu exact,ca oricum toate comentariile ajung in spam, domnul vrea sa stie ce mi-a adus Mosul, il rog sa ia aceasta postare ca pe un raspuns (comentariul lui si ce trebuia sa fac e mai jos, la Vorbe de duh).

Niciun comentariu: