miercuri, 15 decembrie 2010

Asigurati-va, zic

Uite-asa vad eu orasul, daca ma uit pe usa din fata si ma intreb la fel ca domnul  dansul si la fel ca tata, acum vreo doua zile: oare, cand o ajunge Volga la noi, sa fie utila hartia aia la ceva? Sau ca sa citez din tata: "apoi, cand o fi vreun cutremur de 12 grade e posibil sa ajungem noi acolo, in centru, dar atunci nu ne mai foloseste la nimic"
Picture 1105
Logic, maine seara ar trebui sa ajung, in cel mai inalt punct, daca nu intervine nimic si trepiedul meu mobil isi face si curaj si am sa detin poze mai clare.

2 comentarii:

Hector Brutacu spunea...

:)))

"Domnul" ??? Ma supraestimezi.
Imi suna a carton presat, scorojit de umezeala. :D

Pana la urma mai dau cateva zeci de lei grei in plus si imi fac o asigurare facultativa. Nu de alta , dar poate ma hotarasc sa imi inund vecinii de la etajele inferioare (ca tot pun ei gresie la ora 23:00 si muta mobila la 4:00 AM ) .

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- tot pentru facultativa am optat si eu.Modific imediat.