vineri, 12 noiembrie 2010

Stiti a cui e ziua azi?

Nu cred ca va interesa, dar eu va spun.
In copilaria mea, de cand m-am nascut chiar, m-a urmarit o carte. La inceput, cand nu intelegeam nimic, priveam doar pozele, mai apoi am aflat mult mai multe, ca a aparut pe coperta a trei reviste celebre in acelasi timp, ca pe o scara de 1 la 20, ce masura audienta in televiziune, doar Amstrong obtinuse 20, cand a aterizat pe Luna si ea a obtinut 19 puncte.
 M-a urmarit numele si-o sa ma urmareasca mereu, n-am nevoie de Google pentru detalii si amanunte. Nu, eu atat stiu, ca multumesc in fiecare seara, ca n-a chemat-o altfel si ca azi e ziua ei, maine a Teodorei Ungureanu. Multi nu si-o mai amintesc pe Teodora, dar mie mi-a fost foarte draga, ma inspaimantau Korbut si Turischeva si-mi placea intr-un fel, cum se enerva  Nelli Kim.


Niciun comentariu: