luni, 22 noiembrie 2010

Sa ne dea statu', pe munca lu' altu'

Normal ca fiind in Noiembrie soseste frigul si-apar cheltuieli mai mari, pentru confortul omului.
Anormal, ca multi prea multi incearca la subventii si-ajutoare de la stat.
Nu-s eu de vina ca-s oamenii crizati (financiar sau asa sunt ei, crizati de felul lor) sau poate sunt, cine stie. Insa sigur, sigur nu-s vinovata, pentru prostia unora.
Normal, ca ruda mea d-aici are si parinti.
Anormal (pentru mine) s-aud din gura tatalui ei "razi, ce-ti pasa? Ai serviciu, seara te duci la caldura". Ce-s eu de vina, ca el fuge de munca, precum dracul de tamaie si vampirul de usturoi? Sa presteze cu maclavaisul pe casa, daca serviciu la program n-a dorit, ca oricum banii-i ies.
Mi-e mila de nea Gheorghe din fundul pamantului, ce a muncit zeci de ani, c-acum sa-i ajunga banii, doar zece zile, dar n-am pic de mila, pentru cel de mai sus, ce-afirma pe-un ton plangator "eu n-am serviciu, fii'mea n-are, am masina 1.9 TDI, nu ma incadrez la ajutor". Sa mori tu? Pai, ce te-a obligat cineva sa iti iei masina? Dormi in ea, ca sa ai caldura.

8 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Asta-i ca vecinul meu care si-a debransat doua calorifere deoarece si-a cumparat Opel de peste douajdemii de coco . (cu toate ca pentru debransare a platit vreo 700 RON proiectul si vreo 200 RON doi robineti noi pentruechilibrare coloane de caldura - sume pe care Dalkia le percepe la fiecare debransare pe care o faci) :)))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector B- la le m-am gandit cand scriam.E mai rau,ca e ruda mea :((

Hector Brutacu spunea...

Cine este ruda ta?
Cel pomenit de catre mine ?! Cel cu Opelul? :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector B- aia mi-ar mai trebui :)).Sincer,nu stiu,ca nu-ti cunosc vecinul,dar acum spuneam doar de domnul cu TDI-ul.

Hector Brutacu spunea...

Ar fi fost culmea coincidentelor din ultima vreme. :))))))

ochi din umbra spunea...

Cand toate frustratele se apuca sa scrie invidioase pe altii care au.Du-te tu si ia masina si apoi sa vrobesti.Saracie.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector B- daca despre ale mele e vorba,chiar ca ar fi fost.

Fetita Junglei13 spunea...

Ochiulete- d-aia ador eu netul,ca se introduce cate cineva,fara sa stie nimic sau foarte putin.
1zic sa faci un pic de lumina in umbra aia,ca esti in ceata rau.
2.Da,recunosc,sunt o frustrata,dar habar n-ai tu cum si-n ce fel.M-amuza enorm cuvantul asta.
3.N-am de ce sa-ti dau explicatii tie,dar pentru stiinta ta, afla ca-n viata mea,am primit 4 cadouri de la o persoana foarte draga mie.Patru,de cand m-am nascut: unul la botez,unul acum doi ani,intr-o zi de sfant,altul acum mai multi ani si marit dupa o vreme si altul,care pentru mine a facut mai mult,decat toate la un loc,acum doi ani de ziua mea,cand mi s-a spus asa "ia ceva sa-ti aminteasca de mine toata viata ta".Daca ai inteles bine,daca nu tot bine.
4.N-ai inteles nimic si nici n-o sa-ntelegi vreodata.Daca m-ai cunoaste (sigur nu ma cunosti,altfel n-ai fi dat un comentariu atat de tampit)te-ai palmui singur/a,inainte sa deschizi gura.
5.Inainte sa te apuci de comentat pe bloguri,la postari personale,gandeste-te bine,daca ai macar o miime la suta habar,despre persoana respectiva,ca,daca nu ajungi de rasul multora.