joi, 18 noiembrie 2010

N-a fost sa fie

Ora 6:30, deschid ochii, aud o voce "ai putea sa te trezesti mai tarziu", as putea, dar nu ma lasa foamea.

Ora 6:50, desfund si urechile, aud o alta voce "ai putea sa asculti alta melodie", as putea, dar nu ma pot abtine
Ora 6:52, aud mai multe voci "ai putea sa asculti in continuare, daca ai avea baterii, sac", as putea, dar n-am si ma saboteaza.
Ora 7:00, acelasi voci imi spun "acum, daca tot a revenit ai putea sa iti revii tu", as putea, dar n-o fac si-ascult aceeasi melodie
Ora 7:15 plec spre serviciu, Guliver imi sopteste "ai putea sa pleci si peste 10 minute, as putea, dar n-o fac.
Ora 7:45, vocile, piticii si vocile reale imi soptesc "ai putea sa iti desfasori si activitatea, daca n-ar interveni ei, din nou", as putea, dar la lumanare nu merge.
Ora 8:45, cu totii ma intreaba "oare isi revine azi? Au pus vreun anunt? Pacat de ochii tai, ai putea sa improvizezi o luminita", as putea, dar n-o fac, atat timp, cat la serviciu am baterii
Ora 9:10, intrebari, plictiseala, ras si nervi, as putea sa injur, dar n-o fac.
Ora 9:20, in sfarsit vocile tac, lumina, electricitate, bucurie.
Ora 14:50, aceleasi voci imi soptesc "o luam de la capat si cand te gandesti ca saptamana trecuta spuneau ca a fost pentru ultima oara, cand s-a produs nefericitul eveniment, ai putea sa suni", as putea, dar n-o mai fac.
Ora 15:50 sa folosesc indemnul amicilor, "mai uita-te si tu la tv" si m-am uitat. Degeaba, acelasi ecran gri nepetrol, inchis si nici macar un led aprins.
Ora 16:20, zgomotele, ce le aud, imi spun ca perioadele, presupuse apuse cu '89, au trecut, dar m-am inselat, liniste din nou, liniste si intuneric.
Ora 16:25 zgomotele incep incet, incet sa isi revina si se pare, ca pana la aceasta ora, definitiv.
Ora 17:30 suna telefonul, o voce nesuava si dura imi sopteste "uita-te acum la tv..." si m-am uitat si- as fi putut sa ma uit exact acolo, unde-mi spuse, in schimb am ales Tvr2, Confesiuni. Si-ajunsei la o concluzie, ar fi putut sa fie o emisiune catalogata printre primele, ca audienta (sper, nefiind nici fanul prezentatoarei), daca n-ar fi la o ora, in care, pe alte programe sunt tot felul de circuri si scandaluri.
Si-a mai ajuns la o concluzie, romanii ar fi putut sa fie o natie de oameni culti, dar au ales altceva.
Mircea Vintila - Pamantul Deocamdata
 
 

2 comentarii:

andreea u. spunea...

concluzie la concluzie: Otv e TVR

Fetita Junglei13 spunea...

@andreea.u- probabil.nu stiu,nu urmaresc.