vineri, 19 noiembrie 2010

Filozofii de parau

Meseria de amanta e mult mai grea, decat meseria de nevasta.
Sunt pregatita pentru bolovani, nu doar pietre si pentru multe altele, de la cine nu stie a citi printre virgule.
Dupa ce o parte a copilariei m-a terorizat cu o intrebare, din cauza careia ma inroseam mai rau, decat dracu'. Dupa ce in tinerete ma teroriza cu o alta intrebare a sosit momentul, sa-mi fac curaj s-o terorizez eu c-o intrebare si uite-asa ajunsei la o concluzie:
daca esti femeie maritata si consideri ca barbatul tau poate merge si-n alte parti, daca revine acasa si daca esti barbatul insurat, ce considera asta, femeia numarul doi are o meserie mult mai grea, decat femeia numarul unu. Pentru ca,  la femeia numarul unu te intorci oricand, dar pentru a reveni la femeia numarul doi si a nu gasi o alta femeie numarul doi, aceasta trebuie sa detina niste atuuri.
P.S- concluzia asta de niciun ban mi-a venit, dupa ce mi-am facut curaj sa adresez o intrebare, unei doamne, ce este detinatoare varstei de 70 de ani si-i amanta aceluiasi om, de peste 30 de ani.

2 comentarii:

Stefan spunea...

nu, cea mai grea meserie e a barbatului care le intretine pe amandoua...

Fetita Junglei13 spunea...

@Kaos Moon- :)) pai, da,corect, dar femeia numarul doi,daca nu vrea altceva in viata,decat sa fie femeia numarul doi,trebuie sa stie sa-l pastreze.