sâmbătă, 13 noiembrie 2010

De ce e bine sa mergi la serviciu

Trecand peste faptul ca-n ziua de azi, e bine sa mergi la un serviciu, eu chiar merg cu zambetul pe buze si revin cu el in suflet. Si nu doar acum, ci asa a fost mereu. Daca ma duc cu scarba, mai bine renunt.

Nu doar ca d-acolo prind si eu un colt de paine, sa taca si piticii din stomacul meu, dar zilnic primesc cate ceva si nu oricum, ci pe categorii de varsta. De la copii- bomboane si mai nou diverse cadouri de prin excursii, de la cei de varsta mea sau apropiati- bancuri :)), de la cei trecuti de 40 de ani, dar nu mai mari de cincizeci si ceva- dulciuri, de la cei trecuti de 70- flori:

si florile sfarsesc mereu la tata-n camera :)
De la femei? Fructe, nu conteaza varsta, primesc de la mere, pana la gutui.

4 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

sunt prea puţini care se duc din plăcere la serviciu:( mi-ar fi plăcut şi mie chestia asta:P

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia- cand nu mai merg de placere,renunt :)

Camelia Bucur spunea...

păi, eu nu prea am unde:P

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia-decat sa mergi cu scarba,mai bine asa :)