luni, 29 noiembrie 2010

Dac-as fi Samantha

-As scoate personajul acela cu "Nu stiuuuuuuuuu".
Nu stiu cine e, dar mi se ridica puful de pe degete si imi crapa pielea de pe calcaie, cand aud sus numita expresie.
Dimineata, cand ma indrept spre serviciu, mai zgribulita, decat o randunica, ce a uitat sa decoleze o data cu suratele ei, se aude dintr-o data "nu stiuuuu" si-mi vine sa alerg, mai abitir, decat un ogar ce fugareste o caprioara. La serviciu, nu-i zi sa n-o aud si degeaba zic "nu-mi pasa", ca tot imi e afectata scarita.
Seara, cand mi-amintesc ca mai am nevoie de o duda, ceva, uit de fiecare data sa schimb traseul si ma nimeresc chiar in momentul, in care se schimba garda la palatul prezidential pandarii la sindacobenzinar si iar aud, acelesi voci de dimineata, dublate de catre altele, cu aceeasi expresie.
- m-as face invizibila, pentru circa 15-20 de minute, pe 1 Decembrie. Pentru ca doar asa as putea sa evit lumea adunata la marea pomana.

Un comentariu:

Lillee spunea...

O doooamnee, si pe mine ma enerveaza la culme. Prima oara cand am vazut filmuletul mi s-a parut amuzant dar acum...imi vine sa-mi smulg parul din cap, imi este si frica sa spun "nu stiu" ptr ca se gaseste cineva sa imite pe respectivul din filmulet...