sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Ce-nvatai azi

 Dupa ce-o facui p-aia mica (de unde, ca-i mai mare, decat mine, cu muuuuuuult) sa rada, dupa ce mancai de vreo trei ori, dupa ce m-am chinuit sa descarc niscaiva poze, m-am hotarat sa adorm devreme.
Habar n-am cat e ceasul, dar sigur e trecut de 1, de la 21:30 zic ca adorm si, daca tot n-am facut-o, urmarii trei filme, in acelasi timp si mi-adusei aminte, de o intrebare existentiala: de ce in filme nu sunt niciodata AN-uri?
Toate-mi placura, dar finalul unuia cel mai mult:
"m-ai pacalit o data, sa-ti fie rusine. M-ai pacalit si a doua oara, te strang de gat".
P.S- eu venii p-aici sa ma ia somnul.Sanatate :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Somn usor , sa lasi numele filmelor te rog , ca m as mai uita si eu la un film bun si nu prera stiu unul.Poop.

Fetita Junglei13 spunea...

@Darias- multumesc.Am adormit imedia,daca dau drumul la pc,ma ia somnul.Azi aveam de gand sa ma trezesc la cat o fi,dar la 8 zbang,suna telefonul si uite-ma acum,cu gand de zbor.Am sa iti scriu si filmele, cand revin,pe mess.Ai grija de tine.