miercuri, 6 octombrie 2010

Viata de intestin

De ce-am ras eu, printre altele zilele astea si de ce n-am mai scris nimic?
Pai, pe langa faptul ca deschideam pc-ul doar pentru muzica, am tot auzit vorbindu-se despre ala, de sta cazat in intestinul gros. Si m-apuca asa o curiozitate sa vad de ce considera unii, ca au o viata de locuitor de intestin gros.
Si-am gasit, de m-am minunat, dar promit ca n-o mai fac.
Uite niste exemple, ca nu stau sa le insir pe toate, care se considera locuitori de intenstin gros, dar au uitat sa traga apa dupa ei.
CB-BV, negative e chiar astupata, as putea spune, iar lui virginex chiar nu stiu ce sa-i spun. Nu ca le-as fi spus altora, dar site-ul ala, imi provoca o febra musculara, din cauza rasului.
Hi, sunt FJ13 si n-am sa consider vreodata ca sunt locuitor de intestin gros si-astept cu nerabdare sa-i citesc pe cei ce au o VDL (ciata de limbrici) sau VDc(c mic, pentru ca-i astept p-aia cu o viata de colici).
Si-o-ntrebare asa, ca de final: viata de vezica nu o fi frumoasa?
Hai sanatate, v-am pupat.

2 comentarii:

realbadpisy spunea...

=)) e chiar tare site-ul pe bune!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@realbadpisy- e fenomenal.Sunt unele cu atata imaginatie, incat ar concura la Oscar.Dar da dependenta, de ras :))