miercuri, 13 octombrie 2010

Tot scarba

Si-n afara de ei, mi-e scarba de aia, de-si dau genele pe spate si-mi zic c-o voce a la James Bond "hmmm, dar ai habar unde lucram noi... la sindacobenzinar". Ahh, de parca ar fi el, sau tac'su. De parca n-ar fi niste simpli paznici, ce stau doar si pazesc palatul si saliveaza cu jind, in diminetile, cand sindacobenzinarul isi paraseste linistit culcusul si le ridica mana cu lehamite, in semn de salut. De parca eu ar trebui sa prind aripi, in momentele in care, acelasi sindacobenzinar ridica aceeasi mana, cu aceeasi lehamite si catre mine, facandu-ma sa ma intreb de multe ori, oare de ce s-o obosi?
Imensa greata imi provoaca oamenii astia, de spun ca "lucrez la q, j, r" si care-si iau aere de inaltime, numai pentru simplu fapt, ca sterg si ling dupa altii.
Respect oamenii muncitori. Respect orice fel de munca, dar imi provoaca sila, aerele unora.

Niciun comentariu: