luni, 11 octombrie 2010

Raspunsuri si dileme

Pentru ca Mihaela spune despre ea, dar pentru ca am facut-o candva, acum spun doar unde gasesti detaliile (chiar aici).
Si pentru ca tot la Mihaela am o restanta, momentan nu am ce sa-i arat, decat tot un link mai vechi (jos de tot ai sa evzi ce a ramas din bancute), pentru ca n-a fost vremea buna pentru tiribombe si impuscaturi.
Acum, facut asa, doar intr-o margine a padurii, uite o poza, de acum cateva zile, o poza din locul, unde pe 25 Septembrie a fost mult promovata campanie:




Dupa cum spuneam: de facut se face, cu pastratul stam mai greu.

2 comentarii:

mihaeladr spunea...

Multumesc pentru tot (am intrat peste tot).

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- cu placere.Sper sa revin curand cu restul.Eu,daca as avea posibilitatea,pentru licenta si toate actele (ca astea te termina) n-as face pentru profit,dar as baga "titcarul" ala, pana la Judetean.