luni, 18 octombrie 2010

Prejudecati

Prefata:
Postarea asta am vrut s-o scriu pe data de 2 Octombrie, Sambata, prima Sambata din cele cinci ale lunii in curs, dar din motive de lene, n-am scris decat titlul.



I.Capitolul 1
Cu vreo 2 zile inainte de data de 3 Octombrie, ma-ntrebara niste fosti colegi: "vii cu noi la peste, Duminica?" si le -am zis, ca nu pot, ca se marita fosta mea colega cu "cur misto" (dac-asa au vazut unii) si ma duc la ea ca mi-a fost draga din prima. Dupa logicele afirmatii "ba, n-ai datorie, n-ai ce cauta la nunta, bla, bla", de parca te-ai duce la nunta obligat, urma si-ntrebarea fara rost "cu cine se marita?", intrebare la care mereu spun "c-un barbat", numai ca de data asta am adaugat si natia, c-un turc si de-aici concluziile lady-urilor: "i-auzi, alta c..."
Capitolul 2
Nedumerita fiind inca, riscai sa mormai "aha, c... se marita. De retinut, dar ea de ce e?" Mai bine ramaneam nedumerita, ca explicati-mi starni in acelasi timp si rasul si plansul, "pai, daca-l ia pe bosorogul ala"
Capitolul 3 (si ultimul)
Am zis eu pe undeva in celelate capitole, ca "soarele  luminos", alias musiu mire e bosorog? Zisei eu ceva de varsta? Ma-ntrebara ele ceva? Nu, oi fi eu dusa, dar daca nu stiam varsta omului, de unde s-o spun, d-apoi sa zic bosorog.
Epilog: datorita altor femei, din si vecine cu viata mea, ce sunt casatorite cu barbati de etnie turca, si datorita acelorasi cuvinte, am ajuns la o concluzie: "cum ai zis femeie tanara, romanca, barbat turc, unora deja le zboara gandul la bosorogi".
Excolega mea, cu "cur misto" e-n conediu acum, dar mult am sa rad, cand le-o face apoi cunostinta cu "bosorogul" ei, de 28 de ani.

II. Capitolul 1
Circul ca pasager de dreapta, de mult timp, si-n stanga tata. Si-n perindarile noastre, la sfarsitul lunii Septembrie, poposiram intr-o benzinarie, unde-n dreapta la un moment dat, ni se alatura o superwoman, c-un super jeep, c-o super, ultra scurta fusta (adica pot sa va spun ce culoare avea peticul de material, ce separa pielea, de fusta, asta vazut, cand cobori si se uita sfidator la mine).
Capitolul 2
Dupa ce-si facu plinul (de motorina, ca despre masina ei vorbeam), superwomana ma insotii spre casa si-o lasai prima, ca vazui ca se grabea si din ranjet sfidator, fata ei devenii un zambet simpatic (nu stiu sa va spun cum e zambetul antipatic, dar a fost asa de draguta, cand mi-a zambit)
Capitolul 3
Dupa ce parasii si eu casa, auzii in urma mea murmure: "eu zic, ca a lu' prima, e mai bogat si mai bastan, decat al asteia, slabute.Tu nu vezi ce  masina are aia si ce masina au astia, dar sigur are si aia unul ca asta" si ma manca limba si ma-ntorsei si le spusei "ce?!?! Pai, daca are, sa-i traiasca,nu? Si sa va traiasca si dvs, ca doar de tatal meu vorbiti acum" si ma gandii apoi, c-asteptau probabil vreun dentist, de nu mai zisera nimic si ramasera si cu gura deschisa.

III Si-ador sa trec, pe langa lume si-n urma mea s-aud expresii asemanatoare asteia "dar punem si noi niste carne pe noi?", "ce zici papusa, iti mai dau eu de la mine, niste kg" si zau, ca m-as intoarce cateodata sa le spun cate ceva, dar nu se merita, cretinii traiesc doar din prejudecati.


2 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

noi să trăim, că prejudecăţi gârlă:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia- ohoo,la cum involueaza lumea,prejudecatile devin deja fluviu :))