duminică, 17 octombrie 2010

Pe vremea mea

Ehh, m-a distrat mereu expresia asta si-acum, mai mult ca niciodata. Aud in jur, persoane mai mici decat mine, ce spun "pe vremea mea ...".
Acum stau si ma-ntreb, daca sau cum sa le mai spui, astora mai mici, de exemple de pe vremea ta.
Nu stiu cum a fost pe vremea voastra, dar pe vremea lor (din care mai prinsei si eu ceva) a fost frumos.

Mi-aduc aminte de oracolele alea, de le prindeam de la sor'mea si unde citeam la actori preferati, despre Ovidiu Iuliu Moldovan, despre boierul Pana din Drumul Oaselor, alias maiorul Dobrescu in BD sau de casetele alea cu Strada Sperantei, ca sa nu mai zic de nenea cu tobele, de la formatia aia cu nume de pasare, ce se poate autoincendia si renaste apoi, din propria cenusa.
Eeee, si pe vremea mea se juca sah mat si atacau pionii reginele, dar parca nu stiau oamenii chiar totul. Si aia de n-au stiut atunci, si cei de n-au auzit de astia, de pe vremea mea, au avut surpriza sa auda acum si parca nu-ti mai vine sa spui "pe vremea mea..."

2 comentarii:

Unknown spunea...

"pe vremea mea" era frumos. ca si pe vremea ta :)). pup iu :P

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- >:D<