miercuri, 13 octombrie 2010

De ce m-a durut capul?

Printre cei mai gretosi oamenii ii includ si pe cei, ce au aceeasi varsta cu parintii tai sau apropiata si care-ti spun despre teoria lui frichi-frichi. Si-ti spun o data si te faci ca nu-i auzi si insista si iar te faci ca nu-i auzi, dar insista atat de mult, incat la un moment dat le demonstrezi ca ai auzit din prima, dar n-ai sa aplici niciodata teoria aia cu ei, ca numai gandul iti da senzatie de voma, dar de ce sa te complici, oricum personajele n-or sa inteleaga niciodata.
Si mai gretos, decat atat, imi sunt cei ce printr-un fel sau altul sunt rude cu tine, dar au aceleasi ganduri. Probabil ca m-ai vazut asa cum m-a adus  mama pe lume, nu-s eu vinovata ca-n copilarie n-aveam drept la replica si mama-mi expunea pielea roz s-o vada tot poporul, precum nu-s eu vinovata ca tu prin casatorie ai devenit ruda cu parintii mei si nu-s vinovata nici macar pentru gandurile, ce te bantuie, dar am sa fiu vinovata pentru tulburarea linistii obrazului tau.
Si ma-ntrebam de ce m-a durut capul aseara, atat de rau, incat simteam ca ma strange si camera, in care locuiesc. Uite d-aia, din cauza gretosilor.

Un comentariu:

mihaeladr spunea...

Eu am si acum o stare de greata, dupa niste ani, de la o intamplare cu cineva care era de varsta tatalui meu sau poate chiar mai mare. Brrr si acum ma scutur.