marți, 5 octombrie 2010

Dac-oi scrie, bine, daca nu, sanatate

Eu, daca apuc sa scriu ceva din cauza rasului, scriu, daca nu, nu.
1. Nu ma iau dupa Meteo, c-atunci cand ma iau e invers. Ma iau dupa soare si padure. Penultima oara, cand m-am luat dupa Meteo a fost pe 9 Septembrie, cand sosii Maria-n jungla si, cum toata saptamana facusem acelasi lucru. Adica, iesit de la serviciu, alergat prin municipiu cu limba pe umar, din cauza caldurii (dimineata racoare, la pranz caldura), m-am luat dupa nenea purtator de vesti meteorologice, ce-a soptit asa de suav pe unde largi "... va fi ca o zi de vara", pe la 11, cand mi-au inghetat genunchii, mi-am dat seama, ca se referea la ziua de vara, din Alaska. Ultima oara, cand am ascultat atenta Meteo, a fost azi "... nu va ploua" si vroiam sa-i dau un mesaj sa-i spun "ce pacat, ca citesti de pe vreun site si nu deschizi geamul sa vezi ca ploua" (asta dimineata, pe la 6:30)
2. Sanatate pentru tanti Floarea lui Petre a lu' Leana lu' nu mai stiu, din comuna Maciuca, sat Madulari, judetul Valcea. Sa traiasca, nu stiu cine e, dar vreo doua zile-am ascultata Antena Satelor si-i foarte distractiv (din motive de habar n-am, ca numai pe frecventa asta prindea ceva, la serviciu. Pana intr-o zi, cand l-am butonat de n-a mai stiut de el si ca sa-mi demonstreze ca are personalitate, mi-a facut-o. Nu stiu cat, ca nu eram convinsa ca aud bine, dar mi-a vorbit vecinul, din boxe si m-a-ndemnat sa ma convertesc, de am zis ca o fac numai sa-si revina aparatul)
3. Niciun dj modern n-o sa mi-l scoata din urechi pe Paul Grigoriu.
4. Si totusi mai era ceva.

Niciun comentariu: