vineri, 29 octombrie 2010

Chinezul tot chinez ramane

si bravo lui:
Imi luai cip acum cateva zile. Bun, dar nu Cip-ul de altadata (traducere pentru necunoscatori- nu mi-au implantat alienii nimic, nu-mi schimbai pasaportul, doar niste bomboane), c-am descopaerit apoi, ca aveau gust de plastic (isi mai lua cinva ieri si pana nu citi, ca-s comestibile si au in componenta extract de radacina de turmeric - o alta paranteza- habar n-am ce e asta- inchideam paranteza asta, crezu ca-s bilute pentru pusca sau decoratiuni din plastic). Nu se compara, nu tu aroma dupa, nu tu simt, nimic din ce era (dadui si la altii, deci nu-s singura fara simturi), pe cand glucoza de la fratele chinez (exfratele), tot glucoza ramane:

2 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Glucoza din aceea are pe undeva pe strada Gheorghe Doja(Oilor) din Ploiesti, la o farmacie, in rand cu nenumaratele afaceri cu pompe funebre , pe partea opusa liceului I.L. Caragiale.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector Brutacu- merci.Mai are si la farmacia aceea, pana-n Raid, cand vii dinspre Curtea de Apel,pana-n Aroma,sa spunem ca vis-a vis de intrarea B. :)