vineri, 8 octombrie 2010

Bancul de Vineri

In timp ce tatal era la serviciu, mama si copilul stateau pe acasa si
isi vedeau de treburi. La un moment dat, mama doreste sa vorbeasca la
telefon cu tatal, insa constata ca a ramas fara credit.
- Suna-l si tu pe taica-tu si vezi cand ajunge acasa.
Dupa vreo 3 minute
- Am sunat mama dar raspunde o tanti si nu vrea sa mi-l dea la telefon.
Se face seara si barbatul ajunge acasa. Nevasta infuriata pana la
culme, se duce direct la el si ii scapa 2 palme.
- Pentru ce au fost astea femeie?
- Gigel, vino si zi-i lu tati ce spunea femeia aia!!
- \"Pentru moment abonatul nu poate fi contactat, va rugam reveniti.



7 comentarii:

Unknown spunea...

:)) Il stiam dar e prea tare. Adevarul e ca au alea niste voci de o dai in altele :)) Zici ca e un fel de phone sex moca! Asta daca cumva abonatul nu are mesagerie!

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

WaLy spunea...

:)) =)) Ce tare!!!

iculici spunea...

eşti sau nu INTERESAT de afaceri, 'DOMNULE' FJ 13 ??? =))

nu voi înţelege niciodată chestia asta: vezi bine că e vorba de EA, ... numele 'fetiţa', ochi ... clar de fată, în toate posturile scrie la feminin... şi TU, MARELE INTERESAT DE AFACERI te adresezi unui mascul-in ... DA' DE CE???
păi, măi afaceristule ... clar că i se taie de afaceri cu tine în secunda 2, tu adresându-te unei alte persoane ...
da da da ... hai, zi că e mesaj prestabilit ... bun, nimic de comentat ... da' dacă îl scrii în felul acesta, dai dovadă de dezinteres faţă de blog în primul rând şi de 'stăpânul/ -a' blogului în al treişpilea rând !!!!

scumpa, vezi ce faci cu banii din afacere... vezi pe unde-i ascunzi, să nu uiţi... faci o hartă!

PUUUUP.
CU DRAG,
.

iculici spunea...

BANCU-MI PLACE. :))
m-am luat de afacerist şi am uitat să scriu de bamc =))

pup.

Fetita Junglei13 spunea...

@Iulia Mihai- deci ma amuz mai mereu cu stelutele vietii :))
@Falvo- daca te bagi si tu cu mine la afacerea cu dude,sau la cea cu pietre,sau macar la una dintre celelalte, mai vorbim,asa nu stiu ce sa spun, tata m-a invatat sa nu vorbesc cu oameni straini,mai ales cu cei ce se ascund.
@iculici- Fetitu junglei,ti-amintesti ca a cautat cineva asta?Ei bine, se pare ca sunt,undervocer.Un fetit undercover.Imi pare rau,ca m-am grabit,ca nu dadeam accept,ca am mai respins unul,despre care o sa scriu imediat.
TE PUP >:D<

iculici spunea...

dacă nu acceptai mesajul, nu aveam eu de cine să râd ... :))
bine că l-ai acceptat!!!

:)
PUP.
CU DRAG,
.