miercuri, 13 octombrie 2010

13

13 fu azi si inca mai e.
13 fura si ma distrara la culme.
13 imi detera o stare de liniste asa, de devenii zen.
13 stalpi de telegraf mai lipseau, pana la destinatia finala, cand dintr-o data m-am trezit jos. Avarii: o gaura adanca si extinsa la piciorul drept, o gaurica la piciorul stang si-o prapastie in mana stanga.
Si totusi sunt zen, aia 13 + cei 2 de la origini imi detera o stare de 13 :)
Tineti minte unii dintre voi, cand spuneam ca mi se pare atat de actual domnul in ziua de azi:




Jean Moscopol - Foaie verde de cartela

si nu doar melodia asta, sunt multe, unele le-am postat si eu p-aici, dar las' ca trece cu dragoste:

Zavaidoc - Dragostea e ca si o raie

toate interpretate de Tudor Gheorghe, cei unsprezece Dan Bozgan (solo vioară), Dorinel Vasile (pian), Bogdan Drăniceanu (contrabas), Mirela Tudorache (flaut), Sandu Brotac (clarinet), Dorinel Măciucă (trompetă, percuţie), Dacian Mândru (trombon), George Hăidăuţu (tubă, acordeon), Bogdan Pop (percuţie), Eduard Boangiu (chitară) şi Alexandrina Pop (violă) si dirijorul Marius Hristescu.
Nu, asta a lui Cristian Vasile nu fu, dar sa raman in aceeasi atmosfera:

Tudor Gheorghe - Nunuto



Mai multe detalii momentan aici.


UPDATE d-ala: gasii una:

Tudor Gheorghe - Da-mi gurita s-o sarut

Niciun comentariu: