sâmbătă, 25 septembrie 2010

Viteza melcului dopat (cred)

Eu am gasit un melc, pe strada biensure, acum vreo ora si l-am luat ca era mic, mic, foarte mic (cel mai mic melc, pe care l-am vazut vreodata). Nu ma intrebati cum l-am zarit, atat de mic fiind, si-atat de noapte-afara (sigur o mierlea, era la sindacobenzinar la poarta), dar l-am zarit, l-am luat si maine vroiam sa-l plimb.
L-am postat pe birou si-am plecat vesela sa mananc (normal). Vreo juma' de ora a durat aventura mea, prin bucatarie, cu tot cu preparat si-acum surpriza: unde e melcul? De o alta jumatate de ora il caut, peste tot si mi-e ca ma trezesc c-un melc gigant, vitezoman, maine dimineata.
Dupa cum fusei anuntata acum, cica nu-i o problema, daca am dormit eu in pat c-un scopion, un melc e o nimica toata.

2 comentarii:

Unknown spunea...

numai vezi ai grija sa nu iasa din cochilia lui si sa-si caute alta casa pe la tine prin camera:))))

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- dilema e ca: nu a lasat urme,cand a zbughit-o.Totul a fost inchis,unde ar putea fi?Maine vroiam sa-l plimb :))