miercuri, 8 septembrie 2010

Toamna se reasfalteaza strazile asfaltate de curand

In mod normal ar trebui sa ies de la serviciu la 14:30 si la 14:35 sa fiu acasa. In mod mai mult decat normal, de fiecare data intervine cate ceva si-i musai ca de la serviciu sa zbor direct in municipiu.
Ehh, de cand tot bantui eu prin cenusiul oras, m-am saturat de covor asfaltic (pres nu exista? Linoleum asfaltic? ), plombat gropi si alte cele, pe strada Gageni. Sa mi se aplece de tot si sa fiu constienta ca "lamaia" de mi-o oferea aia mica, chiar mi-o dau altii, azi facui 200 de metri in 20 de minute (aplauzeee, bravooo, cica am scapat repede, altii inaintea mea au facut metrii astia in 45 de minute, ca 30 au stationat)

Sigur la intoarcere nu mai revenim p-aici, dar stai ca oricum trebuia sa ajungem in alta parte. Surpriza, ajunsera baietii cu lucrarile la sensul giratoriu si doar zburand puteam intra pe strada, asa ca, rabdare, rabdare (fara tutun, ca nu se poate) si 45 de minute pierdute intre Caraiman si Mc- ul de la Nord. Minute in care ma mancat doua paini, o jumatate de bucata de sunca, 2 mere si m-am oprit ca imi stricam foamea cica.
Si mi-am amintit cum acum vreo 3 saptamani, intr-o Duminica, sosi o ploaie mica si scurta si fugira toti de la Slanic, iar cand ii spusei soferului ca ne-am oprit, din cauza cozii de 2 km la semafoarele de la intersectia lui DN cu DJ102, nu ma crezu. Se convinse singur, dupa ora stata acolo.

4 comentarii:

iculici spunea...

merele ... erau verzi? ;))
sau colorate? :D

PUP.
CU DRAG,
.

mihaeladr spunea...

Daca stiati o luati pe la Cina, sau pe strada care da la cimitir, cred ca ieseati mai repede.

Diana spunea...

Asta devina deja traditie la romani. :lol:

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr-nici pe Cina nu e bine, se deviaza pe Radu de la Afumati :).Intram pe la Vega,daca stiam sau prin Albert.
Partea buna: auzii ca or sa schimbe tevile in curand,tot p-acolo.