duminică, 26 septembrie 2010

Raspundem cautatorilor

Scurt sau lung, fara introduceri, trecem direct la raspunsuri:
- reclama pentru cuca macaii- sunt pe you tube cate vrei. Daca te intereseaza, tanti din reclama numarul 3 se numeste Maria, dar de cand cu reclama,asa i-a rams numele Cuca Macaii si 2.Cuca Macaii aia, din acea reclama e la 100 de metri de DJ102, pe cand eu stau cu 2 km mai sus ( uite-aci si reclama, cauta-le si tu pe restul)
- compuneri despre 5398- jur pe rosu ca nu stiu nimic. Faceam compuneri despre tot felul de nimicuri, dar despre asta n-am auzit.Cine sau ce e 5398? De la racoare? Sau asa vom fi strigati in viitor?
- draghici petru mihai 2010 comuna maru- incantata, fj13, 2010, alta locatie. Ah, stai ca nu esti tu, tu-l cauti.Pentru? Ce-a facut?
- ploaia cu fulgere- e minunata.Atat.
- cadouri in punga de dero- teapa, maaare. Isi lua cineva si clama era de fapt un elastec mic,mic, dar made in France...a sfarsit legat de coada unui catel  (nu Calu)
- poze din parcul Paulesti, parcul cu castani- poze? Mai bine iti descriu: un tobogan (pe mien ma distreaza topogan, ma duce mintea la soricei), 2 cumpene, 4 leagane, niste banci si niste masute, mai departe e monumetul ala fain, in fata pentru eroii romani si sovietici (asta nu mai e scris cu negru) si-n spate sunt eroii din 1916-1918. Daca vrei cu parcul cu tiribombe, saptamana viitoare, spre sfarsit. Daca vrei cu r3 parc, sunt cateva p-aici, cauta si tu mai bine.
- oaia dilie- e ca te-a speriat vaca nebuna, apoi porcul tampit si-acum tantarul cretin?
- arhiva tesaturii Intex Paulesti adresa actuala- sfat, daca vrei sa dai statul in judecata n-o face, aia de au lucrat acolo si au facut-o s-au trezit cu pensii mai mici. Restul sunt destepti si n-o fac.
- bolnav de doua saptamani- sper ca nu e grav, sper ca ti-a trecut. E contagioasa boala asta "de doua saptamani"? Ca eu am inteles ca de asta suferi. Compot, ceva, unde-ti pot livra?
- emilia pas- fj13 full de asi.
- rev click- nu stiu, nu cunosc, eu stiu doar de derulari
- Emilia Ghinescu viata personala- n-o stiu nici pe cea nepersonala si nici nu ma intereseaza.
- esti un las- te-ai prins si tu, ca eu m-am prins de mult.
- pozele hanului prahovean Paulesti- 1. Ala vechi era Hanul. 2. Hanul Prahovean e o emisiune tv, inregistrata la RN3.,3.Daca-l cauti p-asta de acum, se cheama altfel, RNPark
- oamenii se poarta cu tine in functie de felul cum- cum ce? Ca m-ai lasat asa, in dilema. Sunt multe cum-uri d-astea si mie primul, care mi-a venit in minte, nu se poate reproduce aici.
- ce mai luna luminoasa- corect. Mai ales in noptile cu Luna Plina :), dar tu vorbeai de melodie. Uite noile versuri (invatate in copilarie de la oamenii maturi) "... ce mai... de mireasa", dar sa n-o canti la vreo cumetrie, ca sigur iti vor canta fanfarele apoi tie.
- poezii de toamna- sunt frumoase, nu-i asa?
- angel4soul- e in alta parte.
- accident chibrit- l-ai scapt in apa? Daca nu e Scaparici, pune-l la uscat, daca-i scaparici poate functioneaza di prima, noi am facut niste experimente, dar inca sunt in derulare unele si-apoi or sa apara la vedere.
- tratamente de par de la Nelu Balasoiu- sa nu-mi spui ca are plete?! Ultima oara, cand l-am vazut (ca eu mai mult l-ascult, decat sa-l vad) pierduse cateva fire, fata de ceea ce avea in tinerete. Vezi tu, daca-n tinerete canta cu Maria Cornescu despre ce-i in lume pretios si nu era introdus si parul p-acolo, d-aia il parasii, cred eu.

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Mi-ai adus aminte de Paulesti. Mai este ceva pe acolo? Mai sunt scenele acelea unde ma jucam cand mergeam la iarba verde? Cateva poze, cand ai sa poti mi-ar face placere.

Anonim spunea...

Hhahahahaha, fosrte interesante cautarile astea , ar trebui sa diversifici subiectele pe clog , se pare ca lumea are multe interese:))

Unknown spunea...

Obisnuiam sa fac si eu episoade de genul asta! :))
Unii chiar au their head up their ass :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaela dr- din pacate nu e nimic special acum.Am sa pun,dupa ce merg si la tirbombe link-ul cu ce am postat mai de mult si pozele noi.
@daris- mai aveam unele, la care stiu ca am ras cu lacrimi,dar le-am uitat.
@Iulia Mihai- sunt unii atat de minunati,incat ma uimesc.