duminică, 5 septembrie 2010

Nu, merci

Eu azi am lucrat, 9 ore, c-asa prevad vremurile si-mi luai o carte cu mine, c-asa-i Duminica si nu-mi era de ajuns radio-ul, din cursul saptamanii. Dupa vreo cinci ore prestate m-am trezit cu o invatatoare si o exsecretara de scoala generala (actualmente pensionara), le-am lasat eu cateva minute, dar apoi le-am intrebat care-i scopul vizitei si cat au de gand sa stea, imi zisera ca asa fac ele, cand e tura de Duminica sau Sambata, vin acolo, la barfa. Le spusei ca eu prefer Huliganii mei si-s si antisociala, si-mi zise invatatoarea ca-mi aduce ea niste carti de Sandra Brown.
Ceee? Nu, merci... Plecara si-mi ziseara ca-s demodata.
Dupa alte zeci de minute, m-am trezit c-un fost director de UMP si-n timp ce discutam de vreme, de vremuri, de ambitii si nepoti, pe fundal se auzea Margineanu cu tigara lui si-l vazui cum se transforma. In timp ce ma-ntreba si de familie, incepu si Cantecu' lu' Tanase si-l vazui iar transformandu-se, si cred eu ca n-a mai rezistat, de-mi zise "daca vrei, iti pun eu niste manele, din masina".
Ceee?! Nu, merci...Pleca si el si-mi zise ca-s invechita.
Ce spunea Sterian de rubedenii? Aaaa, da, "rudele mele imi dau fiori/ doar cand le vad la nunti/ si la inmormantari", numai ca mie, unele imi dau mereu.

Un comentariu:

Castiel spunea...

=))
"rudele mele imi dau fiori/ doar cand le vad la nunti/ si la inmormantari", numai ca mie, unele imi dau mereu. "
se mai intampla :)))