marți, 21 septembrie 2010

Material avem, picior de lucru avem, cap n-avem

Dupa plictiseala de la o sedinta cu parintii (trecui de fazele "ce mama tanara, ce mama cul ai, ce mama etc, etc" cu acelasi raspuns "nu-s mama lui") ajunsei la spital. Nu pentru durerea de cap, nu pentru alte dureri, de corason sau de calcaie, nici macar pentru durerea altora, nici macar sa caut leac intrebarilor existentiale, ci pentru ca-mi propusei ceva (daca baga peste doua saptamani, va anunt), .
Unu: spitalul nu mai e cum era candva.
Doi:

Bun, p-asta ma inteles-o, au renuntat la niste usi, le-au zidit, vreo 3, dar eu am pozarit doar una, dar astea:

Si pentru ca nu se vede bine din cauza de Soare, sa vedem dintr-un plan indepartat:


Poate sa-mi spuna si mie cineva la ce s-a folosit atat ciment, pentru a construi cinci trepte, ca apoi sa faci un salt in dreapta si sa urci inca alte cateva trepte (valabil si la coborare). Si rampa pentru oamenii cu handicap la ce foloseste in contextul asta?!

4 comentarii:

Unknown spunea...

unde nu-i cap ii vai de picioare

Diana spunea...

Înțeleg că fiecare echipă are un Dorel... dar parcă nu el se punea la făcut planul lucrării. :lol:

Lillee spunea...

:))) Nu ma pot opri din ras...cum e posibil asa ceva?
Rad eu rad...dar nu prea este de ras.
Vai de noi...

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- corect
Diana- Dorel cel mai cel a fost ales aici.
Lillee- mie-mi spui.M-am uitat, m-am invartit,am crezut ca e de la soare si-apoi,cand m-am convins am facut probe,1-2-3-4-5- tup dreapta si iar, si tot asa,printre hohote de ras.