luni, 20 septembrie 2010

Luna, ploaie, fulgere

Si tot aseara vorbiram cu Luna si-i ziseram "mai fata, noi tre' sa vorbim mai multe, dar poate mai tarziu, cand ne-om transforma" si, cand ne-am transformat, la-ntoarcerea mea acasa, s-ascunse, gasii doar fulgerele si-apoi ploaia si-oprii calculatorul si ma-nfipsei in fereastra mai ceva, decat muscatele de odinioara. Si-mi placu s-ascult ploaia si sa privesc fulgerele. Numai ca fulgerele-au disparut, tocmai cand am vrut sa-mi iau ceva de mancare si mi-am dat seama ca si Electrica se jucase putin (mult-descoperit dupa) si m-am dus sa-mi iau bricheta aia mare, verde, cu lanterna, dar mi-am amintit ca, de cand am facut schimb, am una mica, alba, careia i-am facut si-un semn s-o recunosc, daca mi-o cere cineva, ca nu mai e unicat ca cealalta.
Concluzia: cand Luna e in crestere, bricheta-i in scadere.