vineri, 24 septembrie 2010

Let's ce vreti voi

Pentru ca ieri a fost si pentru ca maine e sa o luam cronologic:
1. Nu m-am inscris pe nicaieri:
a)- pentru ca stiam ca lucrez
b) pentru ca au fost copii ce au strans dupa altii si pentru ca panoul acela mare, pe care scria "AICI AU FACUT CURAT COPIII DVS", a stat muuulta vreme cu vopseaua in soare, dar degeaba (pe multi dintre copiii aia i-am vazut apoi aruncand gunoaie exact sub panoul respectiv)
c)- pentru ca asa s-au obisnuit oamenii- las' ca face altul curatenie dupa mine
d)- pentru ca nu-i nevoie sa particip la ceva, ca sa fac ceea ce fac mereu
e)- pentru ca mentinerea e mai grea
f)- pentru ca-n locul ala unde au facut curat copiii dvs, maine va face curat un mare sportiv, poate poimaine va face curat tot el, dar degeaba, peste o saptamana am sa va arat cum arata.
g)-pentru ca am intalnit tot felul de pitiponci de participau la alte strangeri si peste cateva ore faceau aceleasi lucruri.
h,i,j,k..........zzzzzzzzz sunt q motive, pentru care merita si sa si sa nu participi, dar cel mai important e sa pastrezi.
Si pentru ca au fost mai rapizi, au avut mai mult timp, de petrecut la pc, sunt total de acord cu ei.
Ieri primii asta:
 Azi ma-ntreba cineva ce-nseamna asta:
si, dupa ce-i explicai, imi zise "gratis? Mai bine le duc la tara"

3 comentarii:

iculici spunea...

:)
am vrut să particip, ştii bine...
dar, mi s-a spus aşa, ieri: "am vorbit cu tipa care se ocupă de zona asta şi mi-a spus că toată acţiunea a fost preluată de guvern. şi s-a renunţat"
adică, ceea ce iniţial a fost o ideea apolitică a sfârşit preluată de guvern; guvern care E DEGEABA!

ĂSTA E MOTIVUL PENTRU CARE EU AZI ÎS ACASĂ.

...şi eram aşa entuziasmată cu proiectul ăsta ... :(

mihaeladr spunea...

Si eu am fost entuziasmata. Am pus pe blog bannerul de muuult. Dar in zona noastra n-am auzit de nic'.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici,mihaeladr- am fost atat de entuziasmata anul trecut,in legatura cu o actiune,cum vreti voi s-o numiti,cu si despre copii si-am ramas atat de dezamagita,incat de atunci am invatat ca nu trebuie sa ma entuziasmez pt nimic.