marți, 28 septembrie 2010

In loc de buna dimineata


Uite-asa pateam saptamana trecuta, Vineri deja imi beam cafeaua de pranz impreuna, eu in camera mea, ei la geamul camerei. Azi, dupa ce m-am trezit cu ziua-n cap si vrusei sa ma relaxez la bucatarie, imi dadura ei relexare, de-am crezut ca ma uit la filme mute.
Dupa niste ore (adica un fel de Later Edit)- in timp ce eu ma luptam cu blogul si-n zgomotul asurzitor (nu-mi auzeam nici gandurile), ca printr-o minune, dintr-o data se facu liniste si mi-am dat seama ca, de data asta (dar doar de data asta) trebuie sa multumesc electricii. In timp ce incercam sa-mi recuperez gandurile, din adancuri (s-au speriat asa de tare, incat abia am reusit sa le extrag cu forcepsul), in curtea mea l-auzii pe MIRC: "auzi, bai tata, ce pana mea (e printre singurii oameni, ce au dreptul sa foloseasca expresia, o cioara are intotdeauna pene), voi v-ati hotarat sa ne dezmosteniti si nu stiti cum, asa ca ne zgorniti pe toti d-acasa?" si-n aceeasi liniste (suspecta) se-auzii glasul lui MI- " ne potolim, cand plecati voi la serviciu, acusi il trimitem pe Pastile sa ne ia un spiral nou". Cand am auzit toate astea, mi-am dat seama, ca singura salvare, e refugierea (De retinut: MIRC se afla la o distanta de vreo 50 de metri, cu doua usi inchise si geamuri d-alea pe principiul "am geam jmecher, nu aud, cand imi bat vecinii" in padure, la nuci.
Ce spuneam de ganduri? Ca ma chinuiam sa le extrag? Mai bine le lasam neextrase, ca m-apucai sa separ si niste alb de negru si zgomotosii luara pauza tocmai atunci. Albul nu puteam sa-l las amestecat cu negru, negru nu puteam sa-l las introdus in alb, asa ca-n momentul in care, le-am auzit vocile, din nou, am dat adunarea la masa, macar la masa sa am parte de liniste.
P.S- CVC asculta toata nenorocirea asta, in timp ce se afla in bucatarie si CLC ii puse totul la un pc, situat in sufragerie. CVC zis "cine sforaie in halul asta, mama?" si-i zisei, desi nu-s mama ei, "tac'tu, cu bormasina"

4 comentarii:

mihaeladr spunea...

Filme horror poate?

Unknown spunea...

Ma fascineaya privelistea :))

iculici spunea...

:))
MIIIIRC! SALUT.
SAR'NA NEA PASTILE, CE MAI FACEŞI, CE MAI ÎNVÂRTIŢI? o casă. :) VĂ SALUTĂ iculici-ul :)

ştii că mi-i dor de voi toţi? :)
nu. nu ştii! aflaşi acum :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@mihaeladr- eu in mintea mea minunata,am gandit asa: "ia sa vedem (eu si cei 13 pitici,plus bonusul de Gulliver)un film. Bun, sa-l vedem la bucatarie, gandii,ca-i lumina,ca...sincer nu stiu ce a fost in mintea mea.Am dat tv-ul la maxim,la un moment dat,degeaba,tot flacaii erau mai tari.M-am mutat intr-o alta camera, dupa ce s-a terminat filmul.Tot degeaba :))
@Iulia Mihai- cred :))M-am tot gandit,sa filmez tv-ul?Nu.Sa-i filmez pe ei?Trebuie sa ma deplasez si eu vreau sa arat ca se aud asa,de dincolo de perete.Sa ma filmez pe mine? Nici atat.Las' mai bine sa filmez perdeua.
@iculici- si ieri vorbeam despre tine.Stii ce m-a amuzat cel mai mult?Ca Sambata ma intreaba matusa mea "a ajuns Maria?" :)) si i-am zis "da' ce a plecat ep jos? (eu nu mai am incredere in melci,de cand l-am pierdut p-ala).Ieri ma intreba seful"a ajuns fata aceea?"...ce au?Au cev la cap?...Si-acum bonus: am plecat la serviciu la 14:25,intru la si 30,cand mai aveam 50 de metri a aparut si MIRC,se ducea la serviciu,si-a aparut si Bibi,venea de la scoala.Mirc zise "urca" :)),pt 50m si-mi zise"e atat de liniste la tine,Astia sigur au asteptat sa plecam noi" :))